Treci la conținutul principal

Termeni și condiții

Ultima actualizare: 29 decembrie 2023

Utilizarea acestui site implică acceptarea următorilor Termeni și Condiții, de aceea vă recomandăm să citiți cu atenție textul de mai jos. NRGO New Age Digital SRL își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără notificare prealabilă. Cea mai recentă versiune va fi găsită accesând pagina „Termeni și condiții”.

1. Payments

1.1. Plata serviciilor se face pe baza facturii primite prin email. Confirmarea plății se transmite prin e-mail.

1.2. Niciun serviciu achiziționat nu include obligația clientului de a continua colaborarea după expirarea perioadei de plată. Prin Programul de Loialitate, considerăm că este de datoria noastră să oferim clienților existenți noi beneficii pentru colaborarea continuă.

1.3. Conturile clienților denominate în lei vor afișa prețuri conform ofertei în euro de pe site la cursul de schimb al băncii cu care lucrăm.

1.4. NRGO New AGE Digital SRL își rezervă dreptul de a retrage sau de a impune clientului plata anumitor sume care au fost retrase sau necompensate de bănci, sisteme de procesare a cardurilor sau sisteme de SMS cu valoare adăugată în cazul în care furnizorul de plăți retrage aceste plăți sau impune plata lor către noi pentru neexecutare sau neînchidere.

1.5. În cazul neplatei unei facturi în termenul scadent, NRGO New AGE Digital SRL își rezervă dreptul de a impune o taxă de reactivare de 10% din valoarea facturii și nu mai puțin de 5 unități valutare (ex. 5 Lei, 5 Euro etc. .), în funcție de moneda contului clientului. Dacă data scadentă este depășită cu mai mult de 14 zile, taxa de reactivare se va dubla în fiecare zi după primele 14 zile.

1.6. Rambursările pot fi procesate doar pentru serviciile al căror producător este NRGO New AGE Digital SRL Aceste servicii includ Web Design, Optimizare SEO, Întreținere Website.

1.7. Serviciile SSL, pluginurile premium WordPress, licențele software, înregistrarea domeniului, transferul sau reînnoirea nu pot fi anulate cu rambursarea sumelor corespunzătoare, deoarece acestea sunt binecunoscute și nu se califică pentru rambursări de la producători.

1.8. Rambursările pot fi procesate numai pentru prima comandă în termen de 30 de zile de la activare. Nu se acceptă rambursări pentru comenzi suplimentare deoarece se presupune că tipul și calitatea serviciului prestat sunt deja cunoscute și acceptate de client prin continuitatea primei comenzi.

1.9. Modificările pachetului și perioadei de facturare pot fi solicitate în perioada activă a unui serviciu. In cazul in care serviciul a expirat (perioada de plata a fost depasita), NRGO New AGE Digital SRL isi rezerva dreptul de a impune taxe de reactivare pe baza valorii, care nu depasesc 25% din valoarea ultimei facturi.

1.10. NRGO New AGE Digital SRL își rezervă dreptul de a închide sau modifica prețul unui serviciu în perioada activă cu notificare prealabilă de 15 zile. În cazul în care închiderea se face de către NRGO New AGE Digital SRL fără vina beneficiarului, furnizorul se obligă să restituie cu promptitudine suma neutilizată rămasă din serviciul preplătit. Această prevedere este destinată situațiilor în care prețurile de piață sau costurile de producție se modifică, iar prestarea serviciului în aceleași condiții nu mai este sustenabilă sau rentabilă în raport cu situația actuală. Întreruperea unui serviciu poate apărea și atunci când NRGO New AGE Digital SRL nu mai poate sau nu mai consideră oportună sau profitabilă să presteze acel serviciu. În cazul modificării prețului serviciului, dacă beneficiarul nu este de acord cu noul preț și nu este de acord să plătească diferența, serviciul va fi întrerupt în termen de 15 zile de la notificare, cu plata către beneficiar a restului neconsumat. Cantitate.

1.11. Anumite metode de plata sunt supuse comisionului conform modelului de mai jos. Ne propunem să oferim prețuri competitive și să nu includem taxele pentru metoda de plată în prețuri. Flexibilitatea prețurilor și a metodelor de plată este considerată o prioritate de către NRGO New AGE Digital SRL Astfel, unele metode de plată vor avea o taxă suplimentară, iar clientul poate alege ce metodă de plată să folosească.

  • A. Transfer bancar (ING sau Libra/Revolut) – comision 0
  • b. Plată cu card (MobilPay), MobilPay Wallet sau Google Pay prin MobilPay pentru persoane fizice din UE (inclusiv România) – comision 0
  • c. Plată cu card (MobilPay), MobilPay Wallet sau Google Pay prin MobilPay pentru persoane juridice și persoane fizice din afara UE – comision 1%
  • d. Plata cu aplicatia Revolut – comision 1%

2. Politica împotriva abuzului

Pentru a menține serviciile la un nivel optim de funcționare pentru toți clienții, NRGO New Age Digital SRL adoptă o politică strictă împotriva tuturor tipurilor de abuz sau comportament potențial problematic. Vrem să facem cunoscute aceste condiții pentru a descuraja comportamentul anormal încă de la început.

În acest sens NRGO New Age Digital SRL nu permite utilizarea serviciilor sale în scopuri ilegale, amenințătoare, defăimătoare sau necinstite. De asemenea, nu sunt permise materialele care conțin declarații, afirmații sau declarații false susceptibile de a înșela sau induce în eroare.
Trimiterea de mesaje nesolicitate (SPAM), de orice fel, este strict interzisă. Ne dorim un internet mai curat, motiv pentru care nu acceptăm astfel de practici.

Alte tipuri de abuz inacceptabil sunt testele de vulnerabilitate, încercările de a întrerupe sau de a inutiliza alte servicii, acțiunile care vizează obținerea de informații sau privilegii fără drepturi, utilizarea abuzivă/excesivă a resurselor sistemului IT (procesor, memorie, număr de fișiere, flood, DDoS etc.) .).

NRGO New Age Digital SRL își rezervă dreptul de a bloca accesul la serviciile și resursele sale de la anumite adrese IP dacă sunt detectate activități suspecte sau potențial dăunătoare. De asemenea, in functie de natura si gravitatea faptelor, NRGO New Age Digital SRL poate suspenda temporar sau definitiv serviciile prestate.

3. Garanție de funcționare

Disponibilitatea serviciului este măsurată pentru o lună calendaristică, excluzând perioadele de întreținere.
Perioadele de întreținere vor fi programate pe cât posibil în timpul nopții și vor fi anunțate în prealabil.
În condiții normale de funcționare, disponibilitatea garantată a serviciului este 99.5%.
În situații excepționale de forță majoră, precum războaie, instabilitate socială sau politică, calamități naturale, acțiuni ale autorităților, întreruperi prelungite de alimentare cu energie electrică, indisponibilitate a comunicațiilor din cauze complet externe, care nu pot fi controlate, NRGO New Age Digital SRL nu poate garanta buna functionare a serviciilor sale.
La solicitarea clientului, in cazul unui uptime mai mic decat cel garantat (99.5%), NRGO New Age Digital SRL se obliga sa crediteze in contul clientului, un procent din valoarea abonamentului lunar.

4. Litigii

Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea serviciilor se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul nesoluționării litigiilor pe cale amiabilă, părțile se pot adresa instanței competente de la domiciliul NRGO New Age Digital SRL (Oradea, județul Bihor – România).

Pentru intrebari suplimentare, va rog contactaţi-ne.